Service

Vraag een herstelling aan

Heeft je zonwering, raam, deur of ander product een herstelling nodig? Ons serviceteam staat klaar om je snel en efficiënt te helpen. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen we je om vooraf zoveel mogelijk informatie door te sturen. Hoe meer details we hebben, hoe beter we de herstelling kunnen inschatten en de juiste materialen en tools kunnen meenemen.

Hoe vraag je een herstelling aan?

Vul het formulier in en bezorg ons alle nodige informatie. Wil je sneller geholpen worden? Door foto’s of een video door te sturen, kunnen we op voorhand inschatten welke materialen en gereedschappen nodig zijn. Bijvoorbeeld: is een grote ladder vereist of volstaat een kleine? Zo voorkomen we onnodige wachttijd en kunnen we de herstelling efficiënter uitvoeren.

Wat mag je verwachten?

  • We nemen zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen.
  • Ons team komt ter plaatse met de juiste materialen en expertise.
  • We zorgen voor een vakkundige herstelling met kwaliteitsvolle oplossingen.
  • De opstartkost bedraagt 50 euro. Er wordt 60 euro per uur per technieker in rekening gebracht.

Vraag je herstelling aan via het formulier en we helpen je snel verder.

Jouw gegevens

Product informatie

Factuur

Deze helpt ons om sneller de juiste onderdelen en garantievoorwaarden te checken.

Foto's

Van het product én de herstellingsplek.

Barcode

Terug te vinden op je product.

Video

Een kort filmpje kan helpen om het probleem nog beter te beoordelen.

Privacy policy